| blog personal. cu și despre poezie. literatură. cărți. jurnal. călătorii. despre frumos și tot ce-mi mai vine prin cap. |

vineri, 4 martie 2011

# (a)normalităţi ?


visez cum alunec
pe marginea patului dintre
stînci

plapuma mea albă
îşi cere libertatea nocturnă
cînd beată de somn
spun morţii:
da

las tălpile să-mi rupă cearşaful
ca pe-o coajă de grapefrut
şi rîd(!)
de ce o fac de fiecare dată cu gura deshisă?
ce are-„a rîde” cu gura mea?

poate că măruntaiele dinlăuntrul meu
tot ar vrea să iasă în lume
oare cum o fi
dacă ne-am purta corpurile pe dos?

4 comentarii:

  1. frumoase versuri.imi plac foarte mult poemele pe care le faci tu...bravo.continua tot asa:X

    RăspundețiȘtergere
  2. mulţumesc mult.
    mă bucur.

    diana

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca daca ne-am purta trupurile pe dos am fi oleaca mai reali. ni s-ar vedea virtutea si murdaria stand la taifas despre cum sa traiesti murind si cum sa fii mort, traind.
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Genial! Nu ai un stil clasic de a scris ceea ce ma face sa iti apreciez foarte mult poeziile. Keep up the good work!

    Sa ne citim cu bine >:D<.

    RăspundețiȘtergere

critica perfecţionează