| blog personal. cu și despre poezie. literatură. cărți. jurnal. călătorii. despre frumos și tot ce-mi mai vine prin cap. |

marți, 16 februarie 2010

# mi-e dor..

în fiecare zi mi-e dor de tine
cu toate particulele trupului
şi cu toată capacitatea inimii

deschid în zori ochii
şi dorul îmi serveşte cafeaua
cu frînturi tandre şi emotive
din toamnele tîrzii

îmi pun cu fineţe aripile sufletului
şi dorul îmi îmbracă gândirea
(miros îmbătător de o atingere dulce a ta)

mi-e dor când păşesc
prin amprentele gingaşe ale timpului
mi-e dor cînd privesc în niciunde
şi mi-e dor cînd lupt cu nimicul

mi-e dor
soarele îmi surîde cu milă
fulgii îmi cîntă cu melancolie tăcerea
şi tot universul percepe zbuciumul eului
şi bătăile intense desluşite în pieptul tensionat

mi-e dor
şi mi-e sete de vocea gîndului tău

mi-e dor
şi mi-e foame de privirea inocentă
a ochilor în care ascunzi sublimul

mi-e dor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

critica perfecţionează